جستجو در بیتفا
  • نگاهی به صرافی بینگ ایکس
  • چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم ؟
  • دریافت بونوس معاملات فیوچرز در صرافی BingX
  • نکاتی که باید قبل از استفاده از بونوس معاملات فیوچرز بدانید
  • چگونه بونوس معاملات فیوچرز را استفاده کنیم؟
  • دریافت کوپن تخفیف کارمزد (Rebate Vouchers) در صرافی بینگ ایکس
  • نکاتی که باید قبل از استفاده از این کوپن تخفیف کارمزد بدانید
  • دریافت کوپن کمک هزینه (Subsidy Voucher) در صرافی بینگ ایکس
  • دریافت سرمایه اعتباری (Trial Fund) در صرافی BingX
  • با ثبت نام در بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیر
  • جوایز اولین واریز در صرافی بینگ ایکس
  • جوایز اولین ترید در صرافی بینگ ایکس
اشتراک گذاری
چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
۹ دقیقه
۲
۲,۶۰۱
توسط :
تیم بیتفا

صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این صرافی مزایا و قابلیت‌های بسیاری دارد که آن را برای معامله‌گران و سرمایه گذاران جذاب می‌کند. یکی از این مزایای بسیار عالی و هیجان‌انگیز این صرافی، پاداش‌ها و جوایز چشم‌گیر است. شما به عنوان یک معامله‌گر در بازارهای مالی، به میزان فعالیت‌تان در صرافی بینگ ایکس می‌توانید پاداش دریافت کنید. در این مقاله با تیم بیتفا همراه باشید تا به بررسی کنیم که چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم ؟ و همچنین با راه‌های مختلف دریافت پاداش این صرافی آشنا شویم.

نگاهی به صرافی بینگ ایکس

ابتدا توضیح مختصری درباره این صرافی ارائه دهیم تا کاربران جدید با امکانات BingX، آشنا شوند. صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که از طیف وسیعی از ارزها پشتیبانی می‌کند. صرافی BingX مناسب‌ترین صرافی برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. همان طور که می‌دانید کاربران ایرانی نمی‌توانند در صرافی‌های خارجی احراز هویت کنند. همین موضوع باعث شده است که صرافی‌هایی که نیاز به احراز هویت ندارند، برای ایرانیان کاربردی و جذاب باشند.

شما جهت فعالیت و معامله در صرافی بینگ ایکس نیاز به احراز هویت (KYC) ندارید. این صرافی امکان معامله اسپات، فیوچرز پرپچوال و فیوچرز استاندارد را برای شما فراهم می‌کند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این صرافی که بسیار پرطرفدار و محبوب است، قابلیت کپی تریدینگ است.

صرافی BingX در ازای بعضی از فعالیت‌ها به شما پاداش یا کوپن‌های مختلفی اهدا می‌کند. در ادامه به بررسی انواع این پاداش‌ها خواهیم پرداخت. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم ؟ اگر هنوز در صرافی بینگ ایکس ثبت نام نکردید، با استفاده از این لینک اقدام فرمایید.

چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم ؟

دریافت جایزه در صرافی BingX

در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم. بونوس‌ها و کوپن‌های مختلفی از صرافی بینگ ایکس می‌توان جایزه گرفت که در نهایت حتی بیشتر از ۱۲۰ دلار ارزش دارند. اکثر این جوایز در همان ابتدا به کاربرانی که تازه ثبت نام کردند، تعلق می‌گیرند. پس اگر هنوز در ‌BingX عضو نیستید، همین حالا از طریق این لینک ثبت نام کنید. بونوس به معنای پاداش یا جوایزی است که به ازای انجام فعالیت‌هایی مشخص، اهدا می‌شود.

این پاداش‌های صرافی بینگ ایکس ممکن است در طول زمان تغییر کنند یا به انواع آن‌ها اضافه شود. از همین رو برای اطلاع دقیق‌تر و بروزتر از شرایط آن‌ها به سایت اصلی بینگ ایکس مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید شرایط هدایا خود را در حساب صرافی‌تان مشاهده کنید. در ادامه این مقاله به طور کامل به چگونگی دریافت جوایز در صرافی BingX خواهیم پرداخت. این پاداش‌های دریافتی از صرافی متفاوت هستند و بعضی از آن‌ها نقدی یا غیرنقدی اهدا می‌شوند. در زیر چهارتا از معروف‌ترین انواع جوایز صرافی BingX را آوردیم.

  • بونوس (Bonus)
    1. بونوس معاملات فیوچرز استاندارد
    2. بونوس معاملات فیوچرز پرپچوال
  • کوپن تخفیف کارمزد (Rebate Voucher)
  • کوپن کمک هزینه (Subsidy Voucher)
  • سرمایه اعتباری (Trial Fund)

در ادامه به بررسی تمام این موارد به طور مفصل خواهیم پرداخت، همچنین بررسی می‌کنیم که چگونه از صرافی بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم تنها با انجام دادن فعالیت‌های بسیار ساده، پس با تیم بیتفا همراه باشید.

دریافت بونوس معاملات فیوچرز در صرافی BingX

بونوس‌ها یک نوع از جوایز اهدایی در صرافی بینگ ایکس هستند. بونوس‌ها قابلیت استفاده در معاملات به عنوان مارجین را دارند. در واقع شما از این بونوس‌ها کمک می‌گیرید تا بدون هیچ گونه ریسکی معامله کنید و سود این معاملات را برداشت می‌کنید. به عبارت دیگر خود این بونوس‌ها قابل برداشت نیستند و امکان نقد کردن آن‌ها وجود ندارد اما اگر از آن‌ها در معاملات خود استفاده کنید و سود کنید، می‌توانید سود خود را برداشت کنید. این موضوع باعث می‌شود که سرمایه معاملات شما افزایش یابد. البته باید به این موضوع دقت کنید که این بونوس‌ها تنها یک بار قابل استفاده هستند و باید معامله خود را حداکثر تا ۲۴ ساعت ببندید؛ در غیر این صورت، خودکار بسته خواهند شد.

همچنین این نوع بونوس‌های معاملات فیوچرز پرپچوال برای Isolated Margin و تنها برای سفارش‌های Market قابل استفاده هستند. جهت مطلع شدن از فرصت‌های دریافت بونوس معاملات فیوچرز باید مدام Upcoming Events را بررسی کنید تا در جریان تمام ایونت‌ها باشید. همچنین به ازای اولین واریزی‌تان و اولین ترید شما در این صرافی این بونوس‌ها به شما تعلق خواهد گرفت. پس اگر ثبت نام نکردید همین حالا اقدام کنید. حال در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان بونوس صرافی بینگ ایکس را در معاملات خود استفاده کرد؟

نکاتی که باید قبل از استفاده از بونوس معاملات فیوچرز بدانید

قبل از اینکه بررسی کنیم چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم، باید به نکات زیر جهت استفاده از بونوس در معاملات فیوچرز توجه کنید. 

  • هر بونوس دارای یک تاریخ انقضا است. به همین دلیل باید به “Validity Period” توجه کنید که منقضی نشوند.
  • بونوس‌های فیوچرز برای ارزهای مشخصی قابل استفاده هستند و همچنین دارای محدودیت اهرم هستند. پس قبل از استفاده محدودیت‌های آن‌ها را بخوانید.
  • بونوس قابل برداشت نیست اما سود حاصل از آن را می‌توانید نقد کنید.
  • دقت کنید که هر بونوس تنها یک بار قابل استفاده است و دارای محدودیت زمانی ۲۴ ساعته است.
  • معاملات فیوچرزی که با بونوس همراه هستند، کارمزد کمیسیون ندارند.
  • بعضی از این کوپن‌ها بعد از رسیدن به یک حجم مشخصی از معاملات برای شما فعال خواهند شد.

چگونه بونوس معاملات فیوچرز را استفاده کنیم؟

مراحل استفاده از بونوس‌های معاملات فیوچرز استاندارد با فیوچرز پرپچوال تفاوتی ندارند. در ابتدا از بخش آواتار خود در نوار بالایی صفحه، گزینه My Vouchers را انتخاب کنید.

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

سپس در این صفحه دو بخش را مشاهده می‌کنید.

  • Claimed: در این بخش تمام جوایزی که اکنون برای شما قابل دسترس هستند را مشاهده می‌کنید. مواردی که گزینه Use دارند، قابل استفاده برای شما هستند. مواردی که Inactive هستند را باید با انجام یک سری فعالیت‌های ساده، فعال کنید.
  • Invalid: در این بخش تمام جوایزی که استفاده کردید و جوایزی که منقضی شده‌اند برای شما نمایش می‌دهد.

در حال حاضر ما می‌خواهیم از بونس ۵ دلاری خود برای معاملات فیوچرز پرپچوال استفاده کنیم. گزینه Use را انتخاب می‌کنیم.

بونوس و کوپن‌های صرافی بینگ ایکس

حال وارد یک معامله فیوچرز می‌شویم. در قسمت سمت راست گزینه Bonus Order را انتخاب می‌کنیم. سپس به شما چندین گزینه از بونوس‌هایتان را نمایش می‌دهد. 

معاملات فیوچرز همراه با بونوس

یکی از این کوپن‌ها را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل اطلاعات دیگر معامله خود را وارد کنید و سپس پوزیشن خود را باز کنید.

انتخاب کوپن برای معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس

پس بستن معامله خود، می‌توانید از قسمت پایین صفحه تاریخچه معاملاتی که از بونوس استفاده کردید را مشاهده کنید. در تصویر زیر مشخص کردیم.

تاریخچه معاملات بونوس دار

دریافت کوپن تخفیف کارمزد (Rebate Vouchers) در صرافی بینگ ایکس

با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توانید یکی از این کوپن‌های تخفیف کارمزد (Rebate Vouchers) به ارزش ۱۰ تا ۳۰ دلار دریافت کنید. این کوپن کارمزدهای شما را به میزان اعتباری که دارد، حساب می‌کند. برای فعال کردن این کوپن باید به همان بخش My Vouchers در حساب صرافی‌تان روید.  سپس گزینه Use را انتخاب کنید تا این کوپن برای معاملات شما فعال شود. حال پس از انجام هر معامله‌ای چه اسپات چه فیوچرز، کارمزد شما از این کوپن کسر می‌شود. به عبارتی بینگ ایکس کارمزدهای شما را حساب می‌کند.

نکاتی که باید قبل از استفاده از این کوپن تخفیف کارمزد بدانید

نکات بسیار مهمی هستند که قبل از استفاده از این کون‌ها باید بدانید که در زیر به بررسی آن‌ها پرداختیم.

  • این کوپن‌های تخفیف کارمزد دارای تاریخ انقضا هستند و باید حواستان به تاریخ آن باشد.
  • اگر کوپن شما ۱۰ دلار اعتبار داشته باشد و یک معامله باز کنید که کارمزد آن به ارزش ۵ دلار باشد، پس از آن شما به ارزش ۵ دلار کوپن تخفیف کارمزد دارید. پس تا مادامی که اعتبار آن تمام نشده و منقضی نشده است، می‌توانید از این پاداش بهره‌مند شوید.
  • این تخفیف ده دقیقه بعد از تمام شدن معامله شما، به حسابتان واریز می‌شود.
  • این کوپن قابل استفاده برای تمام معاملات از جمله اسپات، فیوچرز پرپچوال و فیوچرز استاندارد است.
  • شما می‌توانید تاریخ انقضا و حجم باقی مانده‌ی کوپن خود را در بخش My Vouchers حساب بینگ ایکس‌تان مشاهده کنید. سعی کنید قبل از منقضی شدن از آن استفاده کنید!

دریافت کوپن کمک هزینه (Subsidy Voucher) در صرافی بینگ ایکس

در ابتدا به این نکته مهم اشاره کنم که این کمک هزینه یک نوع بیمه برای معاملات کپی ترید است. حال کپی ترید چیست؟ کپی ترید یک قابلیت بسیار هیجان‌انگیز صرافی بینگ ایکس است که در آن می‌توانید معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی کنید. به عبارت دیگر هر ارز دیجیتالی را در هر شرایطی که معامله کردند، این معامله برای شما نیز باز خواهد شد. این راه یکی از بهترین روش‌های کسب سود در صرافی بینگ ایکس است. کوپن Subsidy Voucher را به راحتی در بخش My Vouchers حسابتان می‌توانید مشاهده کنید و با زدن دکمه Use قابل استفاده در معاملات کپی ترید شما است. این کوپن بسته به دارایی شما بین ۵ تا ۲۰ دلار است.

کمک هزینه کپی ترید در صرافی بینگ ایکس

حال کافیست وارد بخش Copy Trade شوید و یک تریدر را جهت کپی کردن معاملات آن انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه Copy، در منو نمایش داده شده گزینه‌ای به نام Subsidy Voucher را کلیک کنید. پس از آن کوپن مدنظرتان را انتخاب کنید. در این حالت اگر طی این معاملات ضرر کنید، به اندازه این کوپن پول به حسابتان واریز می‌شود. به عبارت دیگر مانند بیمه عمل می‌کند و در صورتی که ضرر کنید به آن مقدار کمک‌تان می‌کند.

استفاده از کوپن در کپی ترید بینگ ایکس

حتما به این نکته توجه کنید که هر کوپن کمک هزینه کپی ترید، تنها برای یک تریدر قابل استفاده است.همچنین این نوع کوپن نیز دارای تاریخ انقضا است که معمولا یک هفته فرصت به شما می‌دهد. اگر معامله کپی ترید شما با سوددهی مواجه شود این کوپن به حساب شما اضافه نخواهد شد.

دریافت سرمایه اعتباری (Trial Fund) در صرافی BingX

سرمایه اعتباری یک سرمایه قابل استفاده به عنوان مارجین معاملات و همچنین جهت پرداخت کارمزدهای معاملات شما است. اما تنها تفاوت این سرمایه اعتباری با سرمایه خودتان این است که این Trial Fund را نمی‌توان برداشت کرد و به عبارت دیگر نقد کرد. تنها جهت استفاده در معاملات شما کاربرد دارد.

با ثبت نام در بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیر

پاداش‌ها و جوایز بسیاری به افرادی که در بینگ ایکس ثبت نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد که در ادامه چندین مورد آن را بررسی خواهیم کرد. همان طور که در تصویر زیر مشخص کردیم، ابتدا وارد بخش New User Rewards می‌شوید. این بخش همان طور که از اسم آن پیداست، جوایز مختص افراد جدید در این صرافی است. بعد از کلیک بر روی این گزینه، وارد صفحه زیر می‌شوید. در این قسمت یک بخش به نام New User Mystery Box است. شما به محض ثبت نام در بینگ ایکس یک جعبه سحرآمیز دریافت می‌کنید که جوایز احتمالی داخلی آن حداکثر تا ارزش ۳۰ دلار هستند. همان طور که مشاهده می‌کنید در تصویر زیر این جعبه دریافت شده است.

جوایز ۱۲۰ دلاری در صرافی بینگ ایکس

جوایز اولین واریز در صرافی بینگ ایکس

به محض واریز وجه به حساب صرافی‌تان شما یک جعبه دیگر پاداش دریافت می‌کنید. با اولین شارژ حساب خود، می‌توانید تا سقف 500 تتر بونوس دریافت کنید اما شرایط آن چیست؟

  • حداقل مبلغ واریز: 200 تتر
  • مهلت دریافت بونوس: 7 روز پس از ثبت نام
  • محدودیت برداشت: تا زمان واریز بونوس، از برداشت وجه خودداری کنید.
  • محاسبه و واریز بونوس: 20 تا 30 روز زمان می‌برد.

مبالغ بونوس به میزان واریزی شما بستگی دارد که در جدول زیر مشخص شده است : 

میزان واریز بونوس
200 تتر 10 تتر
1000 تتر 20 تتر
10,000 تتر 200 تتر
150,000 تتر 2000 تتر
500,000 تتر 5000 تتر

پس هر چقدر میزان واریزی‌تان بیشتر باشد، بونوس با ارزش‌تری دریافت خواهید کرد. (آموزش واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس)

جوایز اولین ترید در صرافی بینگ ایکس

همچنین یک جایزه برای اولین ترید شما در فیوچرز در نظرگرفته شده است که به محض انجام ترید، این جعبه برای شما باز می‌شود. این جعبه نیز حداکثر به ارزش ۵۰۰ دلار اهدا می‌‌شود که به میزان حجم و جزییات معامله شما بستگی دارد. (آموزش فیوچرز در اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس)

البته از این نکته نیز نباید غافل شد که کاربران قدیمی نیز امکان دریافت پاداش به ازای افزایش حجم، تعداد بارهای ترید و همچنین به ازای دعوت دوستان خود دارند.

موجودی کوپن‌ها در صرافی بینگ ایکس


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد