جستجو در بیتفا
  • رمز ارز شماره 1: OPUSDT
  • چارت 1 ساعته: 
  • رمز ارز شماره 2: RNDRUSDT
  • چارت 1 ساعته:
  • رمز ارز شماره 3: IMXUSDT
  • چارت 1 ساعته:
3 رمز ارز برتر بازار برای ترید روزانه! (قسمت 2)

3 رمز ارز برتر بازار برای ترید روزانه! (قسمت 2)

حرفه ای
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
۷ دقیقه
۱۸
۲,۹۵۶
توسط :
محمد مهرآفرین

ما در بیتفا امروز تصمیم گرفتیم با رصد صرافی های معتبر 3 رمز ارز مطرح که معامله گران بیشترین سود را از معاملات کوتاه مدت از آن ها گرفته اند به شما معرفی کنیم که این فرایند تا سه روز معاملاتی ادامه دارد، این پست را دنبال کنید تا از نتایج تحلیل ها با خبر باشید. (تاریخ معرفی : 13 بهمن)

(این پست در 3 روز معاملاتی آتی بروزرسانی می‌شود)

رمز ارز شماره 1: OPUSDT

رمز ارز OPUSDT سبب شکستن سقف رنج روزانه خود شد و لگ صعودی قدرتمندی که نشان دهنده حضور خریداران در بازار است را ایجاد کرده است. اکنون قیمت در یک رنج معاملاتی قرار دارد که اگر قیمت از سمت بالا این رنج را بشکند انتظار یک لگ صعودی دیگر را داریم و اگر از سمت پایین شکسته شد، می‌توانیم تا نواحی حمایتی مشخص شده از نوسانات ریزشی این رمز ارز کسب سود کنیم.

 

چارت 1 ساعته: 

 

تحلیل تکنیکال OP

 

رمز ارز OPUSDT با توجه به نوساناتی که از خودش نشان داد بین نواحی رسم شده 35 درصد سود از این نوسانات بدست آوردیم! (16 بهمن)

حال در کف کانال خودش قرار دارد، اگر این کانال شکسته شود، تا محدوده های حمایتی رسم شده، نزولی خواهیم بود!

تحلیل تکنکیال OP

 

رمز ارز OPUSDT پس از شکست کانال خود و برخورد به محدوده حمایتی رسم شده 8 درصد رشد کرد، و با توجه به واکنش بدی که نسبت به ناحیه حمایتی از خودش نشان داد در برخوردهای بعدی برای ما معتبر نخواهد بود و تا محدوده های پایین تر روی این رمز ارز نزولی هستیم و باید توجه داشته باشیم که از کانال نزولی خارج نشود! (17 بهمن)

تحلیل تکنیکال OPUSDT

 

رمز ارز OPUSDT با توجه به فشار فروشنده، انتظار رسیدن به قیمت ها و لول های پایین تری را برایش متصوریم که مجددا بعد از برخورد به پیوت مقاومتی 9 درصد از ریزش قیمت سود گرفتیم! (18 بهمن)

تحلیل تکنیکال رمز ارز OPUSDT

 

رمز ارز شماره 2: RNDRUSDT

رمز ارز RNDRUSDT در ناحیه حساسی قرار دارد که به برای هر حرکتش ما برنامه داریم، این رمزر ارز چون در سقف کانال خود قرار دارد بایستی صبر کنیم تا گام بعدی شفاف شود، ولی به احتمال زیاد شکست از بالا را خواهیم داشت با توجه به مومنتوم قیمت که خیلی شارپ است و  در اصلاح آن می‌توانم وارد معاملات لانگ شویم، ولی اگر کف مشخص شده را از دست بدهد تا نواحی مشخص شده می‌توانیم از ریزش قیمت کسب سود کنیم!

 

چارت 1 ساعته:

 

تحلیل تکنیکال RNDR

 

رمز ارز RNDRUSDT پس از فعال کردن تریگر نزولی خود، ریزشی 12 درصدی از خودش نشان داد، و بعد از رسیدن به محدوده حمایتی قیمتی 20 درصد رشد کرده است تا کنون، در کل 32 درصد از این رمز ارز سود کسب کرده ایم! (16 بهمن)

تحلیل تکنیکال RNDR

 

رمز ارز RNDRUSDT تا محدوده مقاومتی رسم شده ساختار صعودی دارد و اگر کانال صعودی خودش را از دست بدهد شرایط صعود برایش سخت خواهد بود و باید کمتر ریسک کرد! (17 بهمن)

تحلیل تکنیکال RNDRUSDT

 

رمز ارز RNDRUSDT طبق انتظار ما از قیمتی که دیروز باهم بررسی کردیم، 20 درصد مجددا رشد کرد و به محدوده مقاومتی ذکر شده رسید، با توجه به اینکه تیپی خودش رو داده است، احتمال نزول قیمت و رسیدن به اهداف قیمتی پایین تر وجود دارد. (18 بهمن)

تحلیل تکنیکال RNDRUSDT

 

رمز ارز شماره 3: IMXUSDT

رمز ارز IMXUSDT در سقف روند کشیده شده قرار دارد که اگر پیوت سقف را ایجاد کند، تا نواحی مشخص شده از ریزش این رمز ارز سود خواهیم کرد، و اگر به سمت بالا مجددا ساختار را بشکند که به دلیل وجود این مقاومت روزانه احتمالش کمتر است، یک لگ صعودی دیگر خواهیم داشت که در چارت نیز مشخص شده است، لطفا برای ورود به این رمز ارز دقت بیشتری به خرج دهید!

 

چارت 1 ساعته:

 

تحلیل تکنیکال IMXUSDT

 

رمز ارز IMXUSDT پس از شکست کانال به سمت بالا حدود 13 درصد از خودش رشد نشان داد، و اکنون با توجه اینکه تیپی خودش را داده است، شاهد اصلاح قیمتی خواهیم بود! (16 بهمن)

تحلیل تکنیکال IMXUSDT

 

رمز ارز IMXUSDT ریزش 10 درصدی دیگری داشت و فعلا روی این رمز ارز نزولی هستیم تا به ناحیه حمایتی برسد یا ساختار قیمتی را عوض کند! (17 بهمن)

تحلیل تکنیکال IMXUSDT

 

رمز ارز IMXUSDT  به ناحیه مقاومتی ما رسیده است و انتظار نزول قیمت را از این نواحی داریم! (18 بهمن)

تحلیل تکنیکال  IMXUSDT

 

(( در این سه روز که با ما همراه بودید، 127 درصد بدون اهرم از بازار سود گرفتیم!))

منتظر معرفی های بیشتر باشید.

 

 

معامله گران عزیز توجه داشته باشید برای افزایش نرخ برد معاملات خود از انجام معاملات خلاف جهت دوری کنید و برای کاهش ریسک معاملات خود از تریگر های معاملاتی استفاده کنید.

لطفا تحلیل ها را با دقت بررسی کنید و در ورود به معاملات مدیریت سرمایه را لحاظ کنید و طبق استراتژی و پلن معاملاتی خودتان نقاط ورود و خروج را انتخاب کنید؛ بیتفا مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد و تنها پیشنهادات معاملاتی را برای شما فراهم کرده است.
(در صرافی کوکوین تمامی این رمز ارز ها موجود می‌باشد)


نظرات خودتان را در رابطه با این رمز ارز ها برای ما کامنت کنید!


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۳
سید محمد جواد جعفری
سلام خیلی ممنون از پیشنهاد های خوبتون سود خوبی گرفتم فقط یه پیشنهاد داشتم که اگه میشه مانند عکس اول از هر رمز ارز پول بک های احتمالی و روند اون رمز ارز رو در تحلیل های بعدی بکشید خیلی واضح تر میتونم بفهمم خیلی ممنون از تیم خوبتون.
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام دوست عزیز، ممنون از انرژی که به ما دادید.
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۰۲:۰۲
عبدالکریم حسینی
سلام اساتید محترم اگر امکان دارد هر یکی دو ارز معرفی کنید
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام، بله اگر امکانش بود حتما انجامش میدیم.
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۶:۰۲
سید محمد جواد جعفری
سلام چارت RNDRUSDT تایم فریم 15 دقیقه گذاشتید.
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام، مرسی از اینکه اطلاع دادید.