جستجو در بیتفا
  • چگونه فگ قدیمی را به فگ جدید تبدیل کنیم؟
  • بررسی میزان توکن Feg در کیف پول
  • تبدیل فگ قدیمی به نسخه جدید
  • پاسخ به سوالات متداول
  • موجودی من در صرافی متمرکز است، چگونه باید آن را به نسخه جدید تبدیل کنم؟
  • نرخ تبدیل به چه صورت است؟
  • تا چه زمانی امکان تبدیل فگ به نسخه جدید فراهم است؟
  • اگر دارایی استیک شده باشد برای تبدیل باید ابتدا آن را از حالت استیک خارج کرد؟
آموزش تبدیل توکن Feg به نسخه جدید

آموزش تبدیل توکن Feg به نسخه جدید

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
۴ دقیقه
۶
۳,۱۵۴
توسط :
پاتریک شاه‌نظری

اگر قیمت توکن فگ در کیف پولتون صفر نشان داده می‌شود پی این مقاله را بخوانید. تیم توسعه توکن Feg اعلام کرد که قرارداد هوشمند این توکن تغییر پیدا کرده است و کاربران باید توکن‌های فگ خود را به نسخه جدید تبدیل کنند. فگ برای انجام این کار یک برنامه توسعه داده است و برای تغییر نسخه توکن فقط باید از این پلتفرم استفاده کنید. اگر دارایی شما در صرافی‌های متمرکز است پس جای نگرانی نیست و کاری نباید انجام دهید، این آموزش تنها برای کاربرانی است که دارایی آن‌ها در کیف پول است. در ادامه به آموزش تبدیل فگ قدیمی به فگ جدید خواهیم پرداخت.

 

چگونه فگ قدیمی را به فگ جدید تبدیل کنیم؟

برای تبدیل Feg به نسخه جدید ابتدا باید از طریق "این لینک" وارد پلتفرم migration شوید و سپس کیف پول خود را به آن متصل کنید (توجه کنید که از طریق لینک‌های جعلی وارد نشوید). برای متصل کردن کیف پول به پلتفرم از شما می‌پرسد بر روی کدام شبکه می‌خواهید متصل شوید؛ دقت داشته باشید توکن Feg هم بر بستر اتریوم (استاندارد ERC-20) و هم بر زنجیره هوشمند بایننس (استاندارد BEP-20) قرار دارد و هر کدام را باید به صورت جداگانه تبدیل کنید.

پس از وارد شدن به پلتفرم ابتدا بر روی گزینه "Connect wallet" کلیک کنید، سپس اگر دارایی شما با استاندارد ERC-20 است گزینه اتریوم و اگر BEP-20 است گزینه "Binance smart chain" را انتخاب کنید. در ادامه یک QR کد برای شما نمایش داده می‌شود، اگر کیف پول شما نسخه موبایل است QR کد را اسکن کنید تا کیف پول به آن متصل شود، اما اگر کیف پول شما نسخه دسکتاپ است، کیف پول خود را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن کیف پول را متصل کنید.

تبدیل ارز فگ به نسخه جدید

 

بررسی میزان توکن Feg در کیف پول

پس از اتصال کیف پول به صورت خودکار میزان دارایی‌های شما محاصبه می‌شود، این میزان ممکن است به صورت آزاد در کیف پول باشد و یا استیک شده باشد. کل موجودی شما محاسبه شده و مجموع آن نمایش داده می‌شود، البته توجه کنید که در این بخش موجودی به صورت عدد رند نشان داده می‌شود اما بعد از تبدیل موجودی به صورت دقیق واریز خواهد شد (در این قسمت نرخ تبدیل هم برای شما نمایش داده شده است). پس از این که کل میزان دارایی نمایش داده شد بر روی گزینه "Approve feg token" کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه شما دسترسی لازم را به پلتفرم می‌دهید. البته مقدار کمی هم باید کارمزد پرداخت کنید؛ اگر شبکه BSC باشد کارمزد باید با BNB و اگر شبکه اتریوم باشد کارمزد باید با ETH پرداخت شود.

feg migration

 

تبدیل فگ قدیمی به نسخه جدید

بعد از آن که دسترسی لازم را به پلتفرم دادید تنها کافیست بر روی گزینه "Complete migration" کلیک کنید تا نسخه قدیمی Feg به نسخه جدید تبدیل شود؛ البته در این مرحله نیز باید کمی کارمزد پرداخت کنید. اگر بخشی از دارایی شما ERC-20 است و بخشی دیگر BEP-20 ، پس باید این مراحل را دو بار انجام دهید، یک بار به شبکه اتریوم و بار دیگر به شبکه BSC متصل شوید.

 

آدرس کانترک توکن قدیم (اتریوم)

0x389999216860ab8e0175387a0c90e5c52522c945

آدرس کانترک توکن قدیم (BSC)

0xacfc95585d80ab62f67a14c566c1b7a49fe91167

آدرس کانترک توکن جدید (اتریوم)

0xbededDf2eF49E87037c4fb2cA34d1FF3D3992A11

آدرس کانترک توکن جدید (BSC)

0xbededdf2ef49e87037c4fb2ca34d1ff3d3992a11

 

پاسخ به سوالات متداول

فرایند تبدیل فگ قدیمی به فگ جدید کاربر پسند است و مشکل خواصی ندارد، تنها با استفاده از آموزش‌های این مقاله می‌توانید به انجام آن بپردازید اما در ادامه به پاسخ به سوالات متداول خواهیم پرداخت.

 

موجودی من در صرافی متمرکز است، چگونه باید آن را به نسخه جدید تبدیل کنم؟

دارایی‌های شما در صرافی‌های متمرکز در واقع در کیف پول‌های صرافی‌ها قرار دارد و شما دسترسی به آن کیف پول‌ها را ندارید. در نتیجه وظیفه تبدیل فگ به نسخه جدید بر عهده خود صرافی متمرکز است و شما و کاری برای آن نبباید انجام دهید. برای اطلاع از روند تبدیل صرافی مورد نظر به پشتیبانی صرافی پیام دهید و یا رسانه‌های آن را بررسی کنید.

 

نرخ تبدیل به چه صورت است؟

نرخ تبدیل در نیخه جدید ارز فگ به صورت 1:1,000,000 است، به این منظور که هر یک میلیون واحد از ارز فگ قدیمی به یک واحد فگ جدید تبدیل خواهد شد. البته قیمت فگ جدید نیز نسبت به نسخه قدیمی یک میلیون برابر شده است و در مجموع کل سرمایه هیچ تفاوتی نکرده است.

 

تا چه زمانی امکان تبدیل فگ به نسخه جدید فراهم است؟

تیم توسعه Feg هنوز هیچ تاریخی برای توقف این فرایند اعلام نکرده است و در نتیجه فعلاً محدودیت زمانی وجود ندارد. اما توصیه می‌شود در اولین فرصت این توکن را به نسخه جدید تبدیل کنید تا در آینده اتفاقی برای دارایی‌های شما نیافتد.

 

اگر دارایی استیک شده باشد برای تبدیل باید ابتدا آن را از حالت استیک خارج کرد؟

اگر دارایی شما در ورژن دوم استخر استیکینگ استیک شده باشد محدودیتی ندارد و به صورت خودکار به نسخه جدید تبدیل خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۳:۰۹
مجتبی
میشه از تراست والت به یکی دیگه تراست والت انتقال داد و بعدش به فگ جدید تبدیل کرد؟
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
سلام فک کنم بشه اما چرا می‌خواهید این کارو بکنید؟