جستجو در بیتفا
  • آغاز پیش فروش نات کوین
  • پیش فروش نات کوین چگونه انجام می‌شود؟
  • آموزش پیش فروش نات کوین
  • پیش فروش نات کوین در پلتفرم Getgems
  • استفاده از مارکت پلیس Getgems برای پیش فروش نات کوین
  • پیش فروش نات کوین گام مهمی برای خرید و فروش توکن‌های واقعی است
آموزش پیش فروش ارز نات کوین - شرکت در پیش فروش Notcoin

آموزش پیش فروش ارز نات کوین - شرکت در پیش فروش Notcoin

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
۶ دقیقه
۱
۶۳۶
توسط :
ساغر ارژندی

با انتشار اعلانی در کانال رسمی تلگرام، تیم نات کوین به اطلاع کاربران خود رساند که فرآیند پیش فروش نات کوین‌ آغاز شده است. در این اعلان توضیح داده شده که کاربران می‌توانند با تبدیل توکن‌های ماین شده به بسته‌های توکن 10 و 100 میلیونی به‌صورت NFT، در پلتفرم معرفی شده، به فروش برسانند. در این مطلب با بیتفا همراه باشید تا در مورد پیش فروش نات کوین صحبت کنیم.

آغاز پیش فروش نات کوین

پس از مدت‌ها انتظار، تیم نات کوین اعلام کرد که پیش فروش نات کوین آغاز شده است و اکنون کاربران می‌توانند نات کوین‌های خود را از طریق پلتفرم معرفی شده توسط این تیم به فروش برسانند. طبق اطلاعیه‌ای که توسط تیم منتشر شده است، افرادی که در استخراج نات کوین‌ها فعالیت داشته‌اند یا این امتیازها را از طریق دعوت دوستان و شرکت در کمپین‌ها به‌دست آورده‌اند، حالا می‌توانند در پیش فروش شرکت کنند.

برای شرکت در این مرحله پیش فروش، ابتدا باید توکن‌های ماین شده خود را به بسته‌های توکن 10 و 100 میلیونی تبدیل کنید. سپس با ورود به پلتفرم معرفی شده، این بسته‌های توکن NFT را به فروش بگذارید. مهمترین نکته در این مرحله، ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره نات کوین‌های خود و همچنین ارائه شرایط و قیمت مناسب برای جلب توجه خریداران است. بنابراین، ارتباط موثر با جامعه کاربری، تبلیغات مناسب و اطمینان از امنیت تراکنش‌ها از جمله عوامل کلیدی برای موفقیت در این فرآیند هستند.

آغاز پیش فروش نات کوین

پیش فروش نات کوین چگونه انجام می‌شود؟

روش ارائه شده برای پیش فروش نات کوین به این صورت است که کاربران می‌توانند امتیازهای بازی Notcoin خود را به کوپن‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی تبدیل کرده و آن‌ها را به صورت NFT در پلتفرم Getgems معامله کنند. در این روش، معاملات به صورت همتا به همتا (P2P) انجام می‌شوند و قیمت نیز از طریق این معاملات تعیین خواهد شد.

بعد از راه‌اندازی توکن اصلی نات کوین در شبکه TON، افرادی که کوپن‌های خود را به‌صورت NFT در کیف پول نگه داشته‌اند، قادر به تبدیل آن‌ها به نات کوین خواهند بود. همچنین، کسانی که نات کوین‌های خود را به NFT تبدیل نکنند، می‌توانند امتیازهای خود را به نات کوین واقعی تبدیل کنند. اما باید توجه داشت که شرکت در پیش فروش نات کوین برای کاربران اجباری نیست و همه ریسک‌های خرید و فروش بر عهده خود کاربر است.

پیش فروش نات کوین در پلتفرم معامله شده با حق امتیاز است و 20 درصد از مبلغ خرید NFTها به لیست کردن توکن اختصاص خواهد یافت. در حال حاضر، امکان شرکت در پیش فروش نات کوین برای همه کاربران فعال نیست، اما برخی از آن‌ها که در ربات گزینه «Trade» را دارند، قادر به فروش نات کوین خود در پیش فروش هستند.

آموزش پیش فروش نات کوین

برای شرکت در پیش فروش نات کوین، ابتدا باید نات کوین‌هایی که در محیط بازی به دست آورده‌اید را در بسته‌های نات کوین 10 و 100 میلیونی به‌صورت NFT درآورید و سپس آن‌ها را در مارکت پلیس معرفی شده برای فروش با قیمت دلخواه لیست کنید. برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد ربات نات کوین خود شده و گزینه «Trade» را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید. اگر این گزینه را در محیط بازی مشاهده نمی‌کنید، به این معنی است که هنوز شرکت در پیش فروش نات کوین برای شما امکان‌پذیر نیست.
  2. سپس مقدار کوپن‌ها را انتخاب کنید. با توجه به بسته‌های حداقل 10 میلیونی، اگر شما کمتر از این مقدار نات کوین دارید، قادر به فروش نات کوین نخواهید بود. گزینه‌های 10 و 100 میلیونی با توجه به میزان دارایی شما قابل انتخاب است.
  3. سپس کیف پول TON خود را به شبکه متصل کنید و با پرداخت هزینه مینت توکن (که حدود 10 سنت است)، NFT‌های خود را مینت کنید. پس از تایید تراکنش، چند دقیقه زمان می‌برد تا NFT در کیف پول شما نمایش داده شود. با مشاهده NFT می‌توانید وارد مرحله فروش نات کوین با شرکت در پیش فروش نات کوین شوید.

توجه داشته باشید که برای کیف پول می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مثل کیف پول Tonkeeper یا کیف پول موجود در خود تلگرام استفاده کنید. اگر در مرحله نهایی تبدیل نات کوین به NFT به هر دلیلی تراکنش را تایید نکردید، پس از 15 دقیقه مقدار نات کوین شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

آموزش پیش فروش نات کوین

پیش فروش نات کوین در پلتفرم Getgems

پس از تبدیل نات کوین‌های خود به NFT، شما می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم Getgems برای فروش لیست کرده یا اینکه آن‌ها را نگهداری کنید و با رسمی شدن مینت توکن‌ها در شبکه بلاک چین، امکان تبدیل آن‌ها به نات کوین واقعی وجود خواهد داشت. در حال حاضر همچنان امکان استخراج نات کوین با فعالیت در برنامه وجود دارد، اما به زودی استخراج نات کوین نیز تمام خواهد شد.

برای شرکت در پیش فروش نات کوین، ابتدا باید یک کیف پول نات کوین برای خود ایجاد کنید و مقداری Ton در آن داشته باشید. از همان کیف پولی که در مرحله قبل ایجاد کردید نیز می‌توانید برای شرکت در پیش فروش نات کوین استفاده کنید.

استفاده از مارکت پلیس Getgems برای پیش فروش نات کوین

پس از ساختNFTها، وارد مارکت پلیس Getgems شوید. این پروژه در واقع یک بازار برای خرید و فروش NFT در شبکه TON است که پک‌های NFT مربوط به نات کوین در آن معامله می‌شود. برای شروع معامله، کیف پول خود را به پلتفرم Getgems متصل کرده و مجموعه Notcoin Pre-Market را باز کنید.

اگر می‌خواهید نات کوین‌های خود را که در مرحله قبل به صورت NFT مینت کردید بفروشید، فیلتر «My NFTs» را در کلکسیون انتخاب کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده وNFTهای خود را برای فروش لیست کنید. با کلیک بر روی آیکون موجود در گوشه بالا سمت راست می‌توانید به پروفایل خود دسترسی پیدا کنید و تمامNFT های خود را خواهید دید.

به صفحه NFT بروید و روی دکمه «Put on Sale» کلیک کنید. پس از اطمینان از اینکه همه چیز به درستی انجام شده است، تراکنش را در کیف پول تأیید کنید و هزینه تراکنش را برای فهرست کردن NFT برای فروش در بلاک چین بپردازید. توصیه تیم نات کوین این است که اگرچه کارمزدهای بلاک چین TON بسیار کم است، برای انجام شدن عملیات به شکلی آسان و سریع، موجودی تن کوین کیف پول خود را به حداقل 1.1 TON افزایش دهید. پس از لیست کردن NFTها، در صورت وجود مشتری توکن‌های شما با استفاده از توکن TON خریداری خواهند شد.

پیش فروش نات کوین در پلتفرم Getgems

پیش فروش نات کوین گام مهمی برای خرید و فروش توکن‌های واقعی است

در حال حاضر، پیش فروش نات کوین برای برخی از کاربران این بازی آغاز شده است. کاربران با مقداری TON در کیف پول خود می‌توانند نات کوین‌های بازی را بهNFT  تبدیل کرده و در مارکت پلیس Getgems به فروش برسانند. به محض ایجاد توکن‌های واقعی، امکان خرید و فروش نات کوین در همه صرافی‌ها وجود خواهد داشت. بنابراین، بهتر است پیش از رسیدن موعد مقرر، کیف پول تن کوین خود را ایجاد کرده و با خرید ارز TON آن را شارژ کنید تا به سرعت امکان انتقال یا فروش رمز ارزها برای شما فراهم شود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد