جستجو در بیتفا
  • استیبل کوین شیبا
  • توکن TREAT
  • بروزرسانی Shibarium
استیبل کوین، توکن جدید و کارت بازی شیبا در راه است!

استیبل کوین، توکن جدید و کارت بازی شیبا در راه است!

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
۳ دقیقه
۳
۶۲۹
توسط :
کسری جان‌زاده

شیبا اینو قصد دارد استیبل کوین شیبا، توکن پاداش و کارت‌های کلکسیونی را راه اندازی کند!

تیم شیبا روز چهارشنبه(6 ژوئیه) اعلام کرد که برنامه‌های جدیدی برای گسترش این رمزارز دارد که قرار است به مرور آن‌ها را اجرایی کند. با وجود اینکه Shiba در اثر وضعیت بد بازار و اخبار بد برای بازار مانند بقیه رمز ارزها ریزش داشته است اما توکن‌های زیر مجموعه شیبا BONE و LEASH هر دو رشد داشته‌اند!

یکی از توسعه‌دهنده‌های اصلی شیبا، رمزارز محبوب دسته میم کوین‌ها، روز چهارشنبه طرح‌هایی را برای گسترش اکوسیستم Shiba Inu با 3 برنامه رونمایی کرد که شامل یک استیبل کوین غیرمتمرکز، یک توکن پاداش به نام TREAT و همچنین یک بازی کارت کلکسیونی برای متاورس شیبا می‌شود.

استیبل کوین شیبا

استیبل کوین شیبا

در یک پست وبلاگ Medium، توسعه دهنده مستعار Shytoshi Kusama گفت که «توسعه دهندگان مستقل" در حال ایجاد یک استیبل کوین غیرمتمرکز به نام SHI هستند، که "به نظر می‌رسد از مشکلات موجود در دیگر استیبل کوین‌ها جلوگیری خواهد کرد» - که احتمالاً اشاره‌ای به انفجار میلیارد دلاری Terra/Luna است. در پست وبلاگ آمده است که تیم قرار است زمانی که SHI به شکل نهایی خود نزدیک شد اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد و قصد دارد آن را در اواخر سال 2022 راه اندازی کند.

 

توکن TREAT

TREAT، توکن جدید شیبا، نماد پاداش آینده متاورس شیبا، به کارت بازی شیبا گره خواهد خورد. این توکن همچنین به ایجاد تعادل در استیبل کوین شیبا اینو کمک خواهد کرد، متاسفانه در این پست وبلاگ توضیحی درباره نحوه عملکرد این سیستم نیامده است. توسعه دهندگان همچنین "تعدادی محدود" از TREAT را برای حامیان قدیمی پروژه رزرو خواهند کرد.

شیبا اینو(Shiba Inu) دومین ارز رمزنگاری شده در دسته میم کوین‌ها و با مضمون سگ است که پس از دوج کوین(Doge) آمده است که در طول آخرین رونق کریپتو، طرفداران پرشوری برای خود جمع آوری کرد.این پروژه در آگوست 2020 راه‌اندازی شد و بعداً یک صرافی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap و توکن‌های اکوسیستم خود به نام‌های BONE و LEASH را راه‌اندازی کرد و حالا نیز اعلام کرده است که برنامه‌های بیشتری نیز برای گسترش این میم کوین دارد.

رمز ارز شیبا

بروزرسانی Shibarium

به عنوان بخشی از این طرح، توسعه دهندگان در حال کار بر روی پروتکل لایه 2 اکوسیستم به نام Shibarium هستند که از استقرار و توسعه برنامه‌های بومی، از جمله یک توکن به نام BONE پشتیبانی می‌کند. این تیم به طور جداگانه در حال ساخت یک پروژه متاورس با 100000 قطعه زمین به عنوان املاک مجازی است. طبق پست وبلاگ، بازی کارتی Shiba Inu که در مرحله توسعه قرار دارد، در متاورس شیبا انجام خواهد شد.

 

مقالات مرتبط در سایت بیتفا:  شیبا در حال خروج از دسته میم کوین‌ها!

 

توکن SHIB شیبا اینو در پی انتشار این اخبار ثابت معامله شد، اما در ماه ژوئن در بحبوحه گمانه زنی‌ها در مورد پروتکل Shibarium آن، تقریباً 50 درصد افزایش قیمت یافت. همچنین توکن BONE در 24 ساعت گذشته 6% و توکن LEASH هم 5% افزایش یافته‌اند.

از مزایای دیگری که این بروزرسانی دارد نیز می‌توان به این مورد اشاره کرد که با تکنولوژی جدید، شیبا می‌تواند به پلی بین سایر بلاک‌چین‌ها تبدیل شود. تحلیلگران در حال حاضر پیشبینی می‌کنند که Shibarium می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت عظیم SHIB باشد که یادآور اوج‌های سال 2021 خواهد بود.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد