جستجو در بیتفا
  • تحلیل بازار رمز ارزها در سال 2023
  • تحلیل تکنیکال ارز FTM ؛ امیدوار برای صعود یا رنج ؟؟؟
  • تحلیل تکنیکال ارز ATOM ؛ آیا روند صعودی این رمز ارز پایان یافته است؟؟؟
  • تحلیل تکنیکال ارز LINK ؛ روند نزولی است یا صعودی؟؟؟
  • تحلیل تکنیکال ارز RUNE ؛ فرصتی برای ورود!!!
  • تحلیل تکنیکال ارز ALGO ؛ نفس آخر!!!
  • تحلیل تکنیکال ارز FRAX؛ مستعد رسیدن به قیمت های بالاتر!!!
  • تحلیل شاخص های مهم در بازار رمزارز ها
  • تحلیل تکنیکال شاخص دیفای؛ تضمین عملکرد این حوزه!!!
  • تحلیل تکنیکال شاخص توتال؛ منطقه بی ثباتی!!!
  • تحلیل تکنیکال شاخص دامیننس بیت کوین؛ آماده شکل گیری روند صعودی!!!
  • تحلیل تکنیکال شاخص دامیننس تتر؛ آخرین قدم برای شروع روند!!!
  • جمع بندی
اشتراک گذاری
تحلیل بازار رمز ارزها در سال 2023 و معرفی 6 رمزارز

تحلیل بازار رمز ارزها در سال 2023 و معرفی 6 رمزارز

متوسط
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
۷ دقیقه
۱۴
۲,۹۷۵
توسط :
محمد مهرآفرین

سال 2022 سال جذابی برای بازار رمز ارزها نبوده و شاهد روند نزولی بازار بوده‌ایم؛ اما آیا سال 2023 نیز به همین صورت خواهد بود؟ در این مقاله قصد داریم نگاهی به شرایط بازار کریپتو داشته و در ادامه نمودار تعدادی از رمز ارزها را بررسی کنیم. البته در نظر داشته باشید بازارهای مالی صرفاً به صورت تکنیکالی نباید مورد تحلیل قرار بگیرند و باید از تمام جهات (تکنیکالی، فاندامنتالی، تحلیل شرایط اقتصادی و ...) بازار را زیر نظر داشته باشیم. در ادامه این مقاله با بیتفا همراه باشید تا به تحلیل بازار رمز ارزها در سال 2023 پرداخته و 6 رمزارز که شرایط مناسبی در تایم فریم هفتگی دارند را مورد بررسی قرار دهیم!

 

تحلیل بازار رمز ارزها در سال 2023

پس از روند ریزشی بازارهای مالی بخصوص بازار کریپتو در سال 2022، تعدادی از رمز ارزها به محدوده‌های قیمتی مناسبی رسیده‌اند. در صورتی که شرایط اقتصادی در سطح جهانی به شرایط متعادلی برسد و سخت گیری‌های بانک‌های مرکزی در اتخاذ سیاست‌های انقباضی کمتر شود می‌توانیم انتظار رشد‌های خوبی را از این رمز ارزها داشته باشیم. در ادامه و پس از تحلیل ارزهای ذکر شده به تحلیل تعدادی از شاخص‌های مهم بازار کریپتو خواهیم پرداخت.

 

تحلیل تکنیکال ارز FTM ؛ امیدوار برای صعود یا رنج ؟؟؟

رمز ارز فانتوم در حال حاضر در تایم فریم هفتگی به سطح ایده آلی برای خرید رسیده است که با فعال شدن تریگر معاملاتی مشخص شده می‌توان در اصلاح آن وارد روند صعودی شد. قیمت مد نظر ما برای خرید قیمت 0.1530 دلار است که قیمت خیلی خوبی برای این ارز نیز هست. اگر محدوده حمایتی حال حاضر از بین برود که با توجه به شرایط بازار و عوامل فاندامنتالی این ارز این سناریو بعید است حمایت بعدی این رمز ارز ناحیه 0.026 دلار است، در نظر داشته باشید که احتمال رسیدن به این قیمت خیلی کم است. لازم به ذکر است که اگر قیمت روند صعودی خودش را شکل داد مهم ترین ناحیه مقاومتی این رمز ارز 1.2 دلار است که پس از برخورد به این برکر بلاک قیمت واکنش خوبی خواهد داشت و محل مناسبی برای حد سود است.

 

تحلیل تکنیکال فانتوم

 

تحلیل تکنیکال ارز ATOM ؛ آیا روند صعودی این رمز ارز پایان یافته است؟؟؟

رمز ارز اتم با توجه به برخورد قیمت آن با زون حمایتی هفتگی و واکنش خوبی که نسبت به این محدوده داشت، قدرت خریدار را به ما نشان می‌دهد که این سبب می‌شود محدوده حمایتی فعلی دارای سفارشات خرید است و می‌توانیم روی آن ریسک کنیم. برای ورود به معاملات خرید اگر قیمت تریگر معاملاتی را فعال کند و در بالای قیمت 10.91 دلار بسته شود در اصلاح آن می‌توانیم وارد معاملات خرید شویم، ولی اگر قیمت از همین نواحی ریزش داشت، قیمت مناسب برای خرید نواحی 5.5 تا 4 دلار است که با توجه به گرفتن نقدینگی پیوت قیمت توان لازم برای حرکت قیمت بیشتر می‌شود. محدوده مقاومتی 23 دلار یک محدوده عرضه خیلی قوی است که احتمال واکنش قیمت به این محدوده زیاد است، از این ناحیه میتوان برای قرار دادن حد سود استفاده کرد.

 

تحلیل تکنیکال اتم

 

تحلیل تکنیکال ارز LINK ؛ روند نزولی است یا صعودی؟؟؟

رمز ارز لینک در حال حاضر در رنجی طاقت فرسا قرار دارد و نقطه بی تصمیمی برای معامله گران و سرمایه گذاران به حساب می‌آید، ولی انتظاری که از قیمت داریم هانت کف رنج خود و برخورد به محدوده حمایتی مشخص شده و صعود قیمت است، که قیمت 4.1 دلار نیز قیمت مناسبی برای ورود به این رمز ارز است.
محدوده های مقاومتی مشخص شده، مناطق قدرتمندی است که با رسیدن قیمت به این نواحی فروشندگان وارد بازار میشوند، از نواحی مقاومتی قیمت می‌توان برای قرار دادن حد سود استفاده کرد.

 

تحلیل تکنیکال لینک

 

تحلیل تکنیکال ارز RUNE ؛ فرصتی برای ورود!!!

رمز ارز رون با توجه به برخورد به محدوده حمایتی خود واکنش خوبی از خود نشان داد که نمود وجود خریدار در این محدوده است و از آنجایی که قیمت در این محدوده دارای واگرایی و الگوی تری پوش می‌باشد، با بستن قیمت در ناحیه 1.776 دلار و فعال کردن تریگر معاملاتی، در اصلاح قیمت می‌توانیم وارد این ارز بشیم. ولی اگر تریگر را فعال نکرد و ریزش کرد نواحی 0.9 و 0.7 دلار نواحی خوبی برای خرید است، ولی از نظر فنی رسیدن قیمت به این نواحی احتمال کمتری دارد. ناحیه مقاومتی 4.1 دلار محدوده خیلی مهمی برای قیمت است که با رسیدن قیمت به این نواحی فروشندگان وارد بازار می‌شوند.

تحلیل تکنیکال رون

 

تحلیل تکنیکال ارز ALGO ؛ نفس آخر!!!

رمز ارز الگو در تایم فریم هفتگی به آخرین محدوده حمایتی خودش رسیده است و احتمال می‌رود از این نواحی رشد کند، ولی چون فشار فروش و شدت ریزش بالاست حتماحتما بایستی تریگر گرفت، افراد ریسک گریز می‌توانند با بستن قیمت بالای 0.318 دلار به فکر صعود این ارز باشند و افراد ریسک پذیر نیز می‌توانند با بستن قیمت بالای 0.249 دلار به فکر معاملات باشند. محدوده مقاومتی مشخص شده نیز زون قدرتمندی است که میتواند سبب ریزش مجدد این رمز ارز شود، می‌توان حد سود را در این محدوده نیز قرار داد.

 

تحلیل تکنیکال الگو

 

تحلیل تکنیکال ارز FRAX؛ مستعد رسیدن به قیمت های بالاتر!!!

رمز ارز فرکس در کف کانال خود قرار دارد و احتمال می‌رود تا سقف کانال رشد خوبی از خود نشان دهد، ولی برای رسیدن به اهداف بالاتر باید قیمت بالای عدد 9.156 بسته شود که راه برای رسیدن به قیمت هایی مثل 25.6 دلار باز می‌شود. ناگفته نماند که شرایط خوبی از نظر فاندامنتالی نیز دارد. برای ورود حتما از تریگر های معاملاتی استفاده کنید!

تحلیل تکنیکال فرکس

 

تحلیل شاخص های مهم در بازار رمزارز ها

بالاتر به تحلیل تکنیکال تعدادی از رمزارزها که در محدوده‌های مناسبی قرار داشتند پرداختیم؛ در ادامه به تحلیل شاخص های مهم در بازار رمزارز ها خواهیم پرداخت تا دیدگاهی بهتر نسبت به شرایط کلی بازار کسب کنید!

 

تحلیل تکنیکال شاخص دیفای؛ تضمین عملکرد این حوزه!!!

شاخص دیفای از نظر تکنیکالی در شرایط خوبی برای صعود دارد که انتظار می‌رود نقدنگی مصرف شده و پر کردن گپ مشخص شده عامل مضاعفی شود که پس از رسیدن به محدوده حمایتی مشخص شده واکنش خوبی قیمت از خود نشان دهد. با توجه به این شرایط انتظار عمکلرد خوبی و شاید بهتر از بقیه حوزه ها، از پروژه های حوزه دیفای در سال جدید داریم؛ و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی مشخص شده امکان تضعیف پروژه های این حوزه وجود دارد.

لازم به ذکر است که تحلیل شاخص ها و دامیننس ها دقیق نیستند و فقط به ما دیدگاه می دهند و نباید انتظار زیادی ازشون داشته باشیم.

 

تحلیل تکنیکال شاخص دیفای

 

تحلیل تکنیکال شاخص توتال؛ منطقه بی ثباتی!!!

شاخص توتال داره حمایت بسیار قدرتمندی است که در نواحی 525B قرار دارد که با رسیدن قیمت به این محدوده  انتظار رشد خوبی از این شاخص داریم، با توجه شکلی که قیمت به محدوده نزدیک می‌شود، احتمال صعود بیشتر می‌شود.
با توجه به شرایط مطلوب و صعودی این شاخص احتمال رشد رمز ارز ها در سال جدید دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است که تحلیل شاخص ها و دامیننس ها دقیق نیستند و فقط به ما دیدگاه می دهند و نباید انتظار زیادی ازشون داشته باشیم.

 

تحلیل تکنیکال شاخص توتال

 

تحلیل تکنیکال شاخص دامیننس بیت کوین؛ آماده شکل گیری روند صعودی!!!

دامیننس بیت کوین در محدوده خیلی خوبی قرار دارد که اگر بالای 44.43% قیمت بسته شود، بعد از اصلاح قیمتی شاهد صعود این شاخص تا محدوده های مقاومتی مشخص شده هستیم.
با صعودی شدن این شاخص احتمال عملکرد بهتر بیت کوین نسبت به دیگر رمز ارز ها وجود دارد.

لازم به ذکر است که تحلیل شاخص ها و دامیننس ها دقیق نیستند و فقط به ما دیدگاه می دهند و نباید انتظار زیادی ازشون داشته باشیم.

 

تحلیل تکنیکال شاخص بیت کوین

 

تحلیل تکنیکال شاخص دامیننس تتر؛ آخرین قدم برای شروع روند!!!

دامیننس تتر درحال حاضر ساختار قیمتی صعودی دارد و احتمال اینکه این آخرین محدوده حمایتی محسوب شود زیاد است، اگر قیمت کف نشان داده شده را از بین ببرد، راه برای صعود رمز ارز ها باز میشود و شاهد دراپ های قیمتی در این نماد خواهیم بود.

لازم به ذکر است که تحلیل شاخص ها و دامیننس ها دقیق نیستند و فقط به ما دیدگاه می دهند و نباید انتظار زیادی ازشون داشته باشیم.

 

تحلیل تکنیکال شاخص دامیننس تتر

 

جمع بندی

بازار از نظر تکنیکالی مستعد صعود است، چرا که قیمت ها به نواحی قدرتمند تایم فریم های ماهیانه و سالانه خود رسیده اند و با فعال کردن تریگر های معاملاتی می‌توانیم هم برای ترید و هم جهت سرمایه گذاری وارد بازار شد و در روند صعودی (Bull Run) بعدی سود خوبی از بازار گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد

۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۰۱:۳۰
مظفری
عالی بود ممنون از تیم بیتفا
پاسخ

 
تیم پشتیبانی
مرسی، ممنون از لطف شما.