جستجو در بیتفا
  • چرا قیمت زی کش افزایش یافت؟
  • چگونه زیرمجموعه‌های ETF حریم خصوصی گری اسکیل انتخاب می‌شوند؟
گری اسکیل به دنبال عرضه یک ETF مبتنی بر حریم خصوصی؛ قیمت زی کش افزایش یافت

گری اسکیل به دنبال عرضه یک ETF مبتنی بر حریم خصوصی؛ قیمت زی کش افزایش یافت

انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
۱ دقیقه
۰
۲۱۱
توسط :
علی ابراهیمی

شرکت گری اسکیل روز سه شنبه برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) با محوریت حفظ حریم خصوصی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست خود را ارائه کرد. این خبر با رشد 20 درصدی قیمت زی کش همراه شد.

به نقل از کریپتو نیوز، ETF مبتنی بر 5 زیر مجموعه است که شامل شرکت‌های فعال در زمینه امنیت و حفاظت داده، حریم خصوصی داده و خدمات امنیت سایبری هستند. بر اساس پرونده‌ای که توسط دیوید لاوال (David LaValle)، مدیر بخش ETFهای گری اسکیل به کمیسیون بورس ارسال کرده، محصولاتی که شامل بلاکچین، هوش مصنوعی و راه‌حل‌های محاسبات اج هستند نیز در این ETF وجود دارند.

چرا قیمت زی کش افزایش یافت؟

نمودار قیمت زی کش

بررسی درخواست شرکت گری اسکیل نشان می‌دهد بخشی از ETF حریم خصوصی این شرکت را ارزهای دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی تشکیل می‌دهند. در حال حاضر، تراست زی کش گری اسکیل در این ETF وارد شده و گفته شده 10% از این صندوق به پروتکل‌های حفظ حریم خصوصی اختصاص داده خواهد شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست کمیسیون بورس آمریکا چه زمانی نظر خود در رابطه با این ETF را اعلام خواهد کرد.

زی کش یک ارز دیجیتال است که با تمرکز بر حریم خصوصی و ناشناس بودن تراکنش‌ها طراحی شده است. این پروژه به کاربران امکان می‌دهد بدون افشای جزییات حساس از جمله آدرس فرستنده و گیرنده یا مبلغ منتقل شده، تراکنش‌های خود را انجام دهند.

بر اساس این پرونده، تراست زی کش گری اسکیل به صورت منفعلانه در ارز دیجیتال زی کش سرمایه‌گذاری می‌کند و هدف آن این است که راهی مناسب برای دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کوین متمرکز بر حریم خصوصی را با دوری از پیچیدگی‌های مرتبط با خرید، ذخیره‌سازی و امنیت برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.

چگونه زیرمجموعه‌های ETF حریم خصوصی گری اسکیل انتخاب می‌شوند؟

به گفته شرکت گری اسکیل، آن دسته از محصولات سرمایه‌گذاری که بر حفظ حریم خصوصی متمرکز هستند، در صورتی که سهام آنها به صورت عمومی در بازارهای آمریکایی، بازارهای توسعه یافته غیر آمریکایی یا بازارهای نوظهور عرضه شده باشد و مارکت کپی حداقل برابر با 250 میلیون دلار داشته باشند، می‌توانند به این ETF وارد شوند. ضمنا این شرکت‌ها باید معیارهای نقدینگی مورد نظر گری اسکیل را برآورده کنند.

گری اسکیل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی متمرکز بر ارزهای دیجیتال است و حدود 23 میلیارد دلار دارایی دارد. این شرکت سال گذشته در دادگاهی علیه کمیسیون بورس آمریکا پیروز شد، اتفاقی که زمینه لازم برای تایید ETFهای اسپات بیت کوین را فراهم کرد.

در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی ETF متمرکز بر حریم خصوصی گری اسکیل موافقت کند، سرمایه‌گذاران زیادی به پروژه‌های متمرکز بر حریم خصوصی از جمله زی کش جذب خواهند شد. صرافی کوین بیس معتقد است حریم خصوصی میدان نبرد بعدی برای فناوری خواهد بود.

علاوه بر این، ETF متمرکز بر حریم خصوصی گری اسکیل راه قانونی خواهد بود که سرمایه‌گذاران می‌توانند از فرصت‌های رشد بازار ارزهای دیجیتالی مثل زی کش بهره ببرند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد