جستجو در بیتفا
  • افزایش چشمگیر توکن‌های مبتنی بر سولانا و CEX بر اساس CoinGecko
  • رشد BNB
  • رشد OKB 
  • رشد SOL
  • رشد JUP
  • رشد WIF
رشد چشمگیر توکن‌های مبتنی بر سولانا و CEX

رشد چشمگیر توکن‌های مبتنی بر سولانا و CEX

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
۲ دقیقه
۱
۶۵۷
توسط :
رومینا میرفتاحی

طی 24 ساعت گذشته، توکن‌های مبتنی بر Solana و CEX افزایش چشمگیری را تجربه کردند و بنظر می‌رسد که به زودی بازار ارزهای دیجیتال را شگفت زده خواهند کرد. BNB و OKB از توکن‌های CEX و SOL، توکن بومی سولانا و توکن‌های دیگر مانند JUP و WIF همگی افزایش قابل توجهی را تجربه کردند. در ادامه رشد BNB توکن پرچم‌دار CEX و همینطور OKB ،SOL ،JUP و WIF را بررسی خواهیم کرد.

افزایش چشمگیر توکن‌های مبتنی بر سولانا و CEX بر اساس CoinGecko

طبق داده‌های به دست آمده از CoinGecko، ارزش بازار توکن‌های CEX در حال حاضر به 118 میلیارد دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، توکن‌های پروژه سولانا دارای ارزش کل بازار 217 میلیارد دلاری هستند که نشان دهنده افزایش متوسط 24 ساعته 4.4 درصدی است. کالین وو(Colin Wu)، یک خبرنگار چینی، از طریق صفحه بلاکچین خود، بینش‌هایی را در مورد عملکرد خیره کننده توکن‌های CEX و توکن‌های Solana به اشتراک گذاشت.

"توکن‌های پلتفرم CEX و توکن‌های پروژه Solana سود کلی داشتند. BNB یک بار با افزایش 24 ساعته 15.64 درصدی از 630 دلار فراتر رفت و OKB نیز 9.5 درصد افزایش 24 ساعته داشت. SOL در 24 ساعت 11.66 درصد افزایش یافت، JUP و WIF نیز در 24 ساعت به ترتیب بیش از 15 و 20 درصد افزایش یافتند"

توییت کالین وو درمورد رشد رمزارزها

رشد BNB

در توکن‌های CEX، BNB که توکن بومی بایننس است، حرف اول را می‌زند. گزارش شده است که BNB با افزایش قابل توجه 15.64 درصد در 24 ساعت از مرز 630 دلار فراتر رفته است. در زمان نوشتن این مقاله در 24 اسفند ماه، این توکن با 14.7 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، با 615 دلار معامله می‌شود.

رشد OKB 

توکن دیگری که توجه را به خود جلب کرده است، OKB، توکن ابزار جهانی صادر شده توسط OKX است. کالین وو ادعا کرد که این توکن حدود 9.5 درصد سود داشته است. OKB در حال حاضر با 72.39 دلار معامله می‌شود و در یک روز 7.4 درصد افزایش یافته است.

رشد SOL

با حرکت به سمت توکن‌های سولانا، SOL، توکن بومی سولانا طی هفته‌های گذشته با افزایش‌های قابل‌توجهی سرفصل‌هایی را ایجاد کرده است و به بالاترین حد خود در 20 ماه گذشته رسیده است. SOL در حال حاضر با 166.69 دلار معامله می‌شود، SOL افزایش 24 ساعته 11.58 درصد، افزایش هفتگی 20.52 درصد و افزایش ماهانه خیره کننده 48.99 درصد را نشان می‌دهد.

رشد JUP

Jupiter، توکن مبتنی بر سولانا نیز در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجه 15.69 درصدی را تجربه کرده است. JUP در حال حاضر با قیمت 0.937 دلار، دارای ارزش بازار 1،266،251،015 دلار است.

رشد WIF

یکی دیگر ازرشد‌های قابل توجه، رشد Dog-hot Meme coin dogwifhat (WIF) از بلاکچین Solana است که با افزایش‌های خیره‌کننده موج جدیدی در بازار ایجاد کرده است. در زمان انتشار، WIF با قیمت 2.87 دلار، نشان دهنده افزایش 24 ساعته بیش از 30 درصد است.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد