جستجو در بیتفا
  • سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی
  • برداشتی تازه از بازی و تحول صنعت گیم
  • نقش مهم کمپانی Square Enix در صنعت گیم
  • دنیای وب ۳.۰: یک زمین بازی جدید
  • نگاه به آینده بازی‌های بلاکچینی
سرمایه‌گذاری کمپانی سازنده سری Tomb Raider روی بازی‌های بلاکچینی Elixir

سرمایه‌گذاری کمپانی سازنده سری Tomb Raider روی بازی‌های بلاکچینی Elixir

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
۴ دقیقه
۰
۲۰۹
توسط :
مبین رزمخواه

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، در کنار شیما کپیتال (Shima Capital) و بنیاد سولانا (Solana Foundation)، ۱۴ میلیون دلار در پروژه اکسیر گیمز (Elixir Games) سرمایه‌گذاری می‌کنند. این کار با هدف ایجاد انقلابی در صنعت گیم با طراحی یک اکوسیستم بازیکن محور جدید و همچنین راه‌اندازی توکن ELIX رخ می‌دهد. این توکن به زودی عرضه خواهد شد و در حال حاضر بسیاری از کاربران دنیای گیم منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از این پروژه جذاب هستند. در این مقاله خبری نگاهی به سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی خواهیم داشت و ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی می‌کنیم؛ تا انتهای این متن با بیتفا همراه باشید.

 

سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی

شرکت Elixir Games در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که به تازگی ۱۴ میلیون دلار سرمایه اولیه دریافت کرده است. این دور تامین بودجه توسط Square Enix، سازندگان عناوین فوق‌العاده‌ای مانند Final Fantasy و همچنین Tomb Raider، در کنار Shima Capital و بنیاد سولانا پشتیبانی می‌شود. سرمایه‌گذاری‌های جدید نشان می‌دهد که دنیای بازی‌ها در آستانه اتفاقی جدید و هیجان انگیز است.

این اتفاق می‌تواند برداشت‌های موجود از بازی و صنعت گیم را برای همیشه تغییر دهد. بازی‌ها تا کنون فقط جنبه سرگرمی داشتند اما از این پس می‌توانند وارد زندگی کاربران شوند و اتفاقات مهم‌تری را رقم بزنند.

سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی

 

برداشتی تازه از بازی و تحول صنعت گیم

مدیرعامل شرکت Elixir Games آقای کارلوس رولدان آینده‌ای را می‌بیند که در آن بازی‌ها و صنعت گیم کاربردهای به مراتب بیشتری از صرفاً سرگرمی انجام می‌دهد. جذب سرمایه اخیر باعث شد تا منابع این شرکت بازی سازی به ۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. Elixir Games همچنین در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک اکوسیستم بازی متفاوت با سایر اکوسیستم‌ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ است. معرفی توکن ELIX قرار است طرز فکر ما در مورد ارز درون بازی و مشارکت بازیکنان را تغییر دهد. می‌توان گفت رویکرد رولدان بسیار ساده طراحی شده است. او در صحبت‌های خود عنوان کرد:

"ما در حال تغییر فضای بازی هستیم و آن را به فعالیتی فراتر از کاری که روی نمایشگرها انجام می‌دهید تغییر می‌دهیم. ما در حال ساختن جهانی هستیم که در آن بازیکنان تعامل بیشتری را تجربه خواهند کرد."

یک بازی که نه تنها به خاطر توسعه دهندگان، بلکه به لطف خود بازیکنان رشد و تکامل می‌یابد. این آینده‌ای است که Elixir Games برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

 

نقش مهم کمپانی Square Enix در صنعت گیم

اسکوئر انیکس به خاطر خلق دنیاهایی که میلیون‌ها نفر را مجذوب خود کرده است، شناخته شده است. تصمیم آنها برای حمایت از Elixir Games گویای این موضوع است که قرار است اتفاقات بزرگی در این حوزه رخ دهد. در طی نه ماه آخر سال ۲۰۲۳، آن‌ها فروشی بالغ بر ۱.۶۹ میلیارد دلاری را گزارش کردند. اکنون، این شرکت از شهرت خود استفاده می‌کنند تا مرزهای صنعت گیم را در حوزه‌های جدید جابه‌جا کند.

سال گذشته، Square Enix کنجکاوی خود را در مورد پتانسیل‌های وب ۳.۰ برای بازی به اشتراک گذاشت. سرمایه‌گذاری آن‌ها در بازی‌های Elixir فقط یک رأی اعتماد به دیدگاه رولدان نیست. این بیانیه‌ای است که اعلام می‌کند آن‌ها آماده کشف افق‌های جدید در حوزه فناوری بازی هستند.

 

دنیای وب ۳.۰: یک زمین بازی جدید

هیاهوی وب ۳.۰ در بازی‌ها در مورد ایجاد فضایی است که در آن بازیکن‌ها علاوه بر بازی کردن وارد یک زندگی جدید می‌شوند. توکن ELIX در قلب این امر قرار دارد، و نویدبخش راهی برای بازیکنان است که واقعاً بخشی از دنیای بازی مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند. این اتفاق در راستای تعامل پذیری بیشتر بازی‌ها و همچنین دادن سهم به بازیکنان در دنیای بازی است.

سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی

این تغییر رخ داده می‌تواند فراتر از بعد فناوری و تکنولوژی شناخته شود. سازوکار جدید خطوط بین ساخت بازی‌ها و اجرای آن‌ها را محو کرده و بازیکنان را به مشارکت بیشتر در فرایند توسعه خلاقانه دعوت می‌کند. این گامی جسورانه به سوی آینده‌ای است که در آن بازی‌ها به همان اندازه که در زندگی روزمره ما نقش دارند، فضای وب ۳.۰ ما را نیز تغییر دهند. با این اوصاف می‌توان گفت آینده بازی‌های حوزه بلاکچین بسیار روشن خواهد بود‌.

 

نگاه به آینده بازی‌های بلاکچینی

همان‌طور که Elixir Games زمینه را برای راه اندازی اکوسیستم خود در سال ۲۰۲۴ فراهم می‌کند، هیجان در این حوزه به شکل مضاعفی بالا می‌رود. این فقط یک سرمایه گذاری فناوری دیگر نیست، بلکه این نگاهی هوشمندانه به آینده صنعت گیم است. با سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی و همراهی دیگر شرکت‌های مطرح، کمپانی Elixir Games فقط راوی رؤیاهای بزرگ نیست و اکنون این پتانسیل را دارد که حرکت‌های بزرگی انجام دهد.

سرمایه‌گذاری Square Enix در بازی‌های بلاکچینی

سفر پیش رو برای Elixir Games، که با این سرمایه گذاری قابل توجه تغذیه می‌شود، چیزی بیش از یک طرح تجاری است. این یک سفر به قلمروهای ناشناخته بازی است و نوید دنیایی را می‌دهد که بازیکنان زندگی خود را در آن شکل می‌دهند. می‌توان گفت با رشد اخبار این‌چنینی آینده بازی‌های بلاکچینی روشن است و به زودی شاهد تغییرات گسترده و بسیار جذابی در این حوزه خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد