جستجو در بیتفا
  • پایان شایعات در مورد توکن‌هایی با نام X
  • اظهار نظر ایلان ماسک در مورد توکن X
  • مراقب توکن‌های جعلی X باشید
  • جمع بندی
پایان شایعات در مورد توکن‌های X؛ اظهار نظر ایلان ماسک در مورد این توکن‌ها

پایان شایعات در مورد توکن‌های X؛ اظهار نظر ایلان ماسک در مورد این توکن‌ها

متوسط
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
۴ دقیقه
۱
۴۸۷
توسط :
مبین رزمخواه

پلتفرم رسانه اجتماعی X که نسخه ارتقا یافته توییتر سابق به شمار می‌رود در حال حاضر بخش مهمی از اخبار فضای مجازی را به خود اختصاص داده است. تغییر نام این پلتفرم و همچنین تغییر شیوه فعالیت در آن توسط بسیاری از کاربران و کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت. اما ایلان ماسک همچنان روی انتخاب خود پایبند است. او در سال گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد توییتر را به یک ابررسانه با امکانات مختلف تبدیل کند و اکنون به ادعای خودش با تغییر نام آن به X قدم اول را برداشته است. در مدت اخیر توکن‌های زیادی با نام X در پلتفرم‌های مالی مختلف راه‌اندازی شدند که هیچ وقت ارتباط آن‌ها با شبکه اجتماعی X و ایلان ماسک روشن نشد. اکنون بالاخره آقای ماسک به شایعات در مورد توکن‌های X پایان داد. در این مقاله به بررسی شایعات پیرامون این رسانه اجتماعی جدید و همچنین اعلام نظر ایلان ماسک در مورد توکن X می‌پردازیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

پایان شایعات در مورد توکن‌هایی با نام X

شبکه اجتماعی X از همان ابتدای شکل گیری باعث شد تا شایعات زیادی پیرامون آن در فضای مجازی ایجاد شود. ایلان ماسک که پس از خرید توییتر ضرر قابل توجهی را تجربه کرد در تلاش است تا بتواند شبکه X را به سوددهی برساند. در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفت و به ادعای ماسک، پلتفرم X این قابلیت را دارد تا به یک نرم افزار چند رسانه‌ای با کاربردهای مختلف تبدیل شود. او همچنین معتقد است که می‌توان یک هاب معاملاتی را در این بستر پیاده سازی کرد تا بتواند بخش زیادی از تراکنش‌های مالی کاربران را تحت پوشش قرار دهد.

پس از اظهار نظر ماسک در مورد ویژگی‌های مالی که قرار است در این شبکه اجتماعی تعبیه شود، بسیاری از کاربران با تصور اینکه به زودی این پلتفرم توکن مخصوص به خود را راه‌اندازی خواهد کرد، اقدام به خرید توکن‌هایی با نام X کردند. برخی از این توکن‌ها نیز سود خوبی به خریدارانشان دادند اما نکته اصلی این است که هیچ کدام مورد تأیید پلتفرم اجتماعی X و خالق آن نبودند. اکنون بالاخره ایلان ماسک نظر خود را در مورد توکن اختصاصی پلتفرم X اعلام کرد که در ادامه این متن به آن می‌پردازیم.

 

اظهار نظر ایلان ماسک در مورد توکن X

پس از مدتی که تعداد این توکن‌ها همچنان روبه‌افزایش است، بالاخره ایلان ماسک تصمیم گرفت به شایعات موجود در مورد توکن این شبکه پاسخ دهد. توییتی توسط یک کاربر با نام DogeDesigner منتشر شد که در آن عنوان کرده بود ایلان ماسک و X تا کنون توکنی راه‌اندازی نکرده‌اند و در مورد توکن‌های جعلی به کاربران هشدار داد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت اعلام کرد که هرگز در آینده توکنی راه‌اندازی نخواهند کرد. تصویر این توییت را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

اعلام نظر ایلان ماسک در مورد توکن X

شاید این مسئله باعث تعجب خیلی از کاربران شده باشد. در گذشته ایلان ماسک توجه خاصی به میم کوین مشهور بازار کریپتو یعنی دوج کوین نشان داده بود. حتی در یک برهه زمانی او با تغییر لوگوی توییتر به لوگوی دوج کوین باعث شد تا قیمت این میم کوین تا 27 درصد افزایش پیدا کند.

به هر حال برنامه آقای ماسک و تیمش برای آینده پلتفرم اجتماعی X هر چه که باشد می‌دانیم که انتشار توکن مخصوص به آن در دستور کار نیست. پس بهتر است که مراقب توکن‌های جعلی باشید. در ادامه به برخی از این توکن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

مراقب توکن‌های جعلی X باشید

با اعلام نظر ایلان ماسک در مورد توکن X به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها و شایعات موجود در مورد توکن‌هایی که با نام X منتشر می‌شوند پاسخ داده شد. در میان این توکن‌های جعلی می‌توان به توکن‌هایی که در نام خود از عباراتی مانند X، Twitter و یا Musk استفاده کرده‌اند؛ مثل X/Twitter، ELON BUYS TWITTER (EBT)، CryptoTwitter (CT)، TWITTERDOGE (TDOGE) و بسیاری دیگر اشاره کرد. توجه داشته باشید چه این توکن‌ها و چه هر توکنی که در آینده با نام‌هایی مشابه راه‌اندازی می‌شوند پشتوانه رسمی ندارند و می‌توانند به یک پروژه کلاهبرداری تبدیل شوند.

 

جمع بندی

ایلان ماسک یک فرد شناخته شده در فضای ارزهای دیجیتال است. اقدامات او در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران کریپتو قرار گرفت و بسیاری از کارشناسان بازار نیز معتقدند او از شهرت و رسانه‌هایی که در اختیار دارد برای کسب سود و جهت دادن به بازار برای نفع شخصی خود استفاده کرده است. با توجه به رفتار او و اتفاقاتی که در بازار افتاده تا حدودی می‌توان این اتهامات را درست دانست. به هر حال در این مقاله متوجه شدیم که پلتفرم اجتماعی X که مدت کوتاهی از فعالیت آن می‌گذرد، و همچنین شخص ایلان ماسک برنامه‌ای برای انتشار توکن مخصوص خود در آینده ندارند. پس توجه داشته باشید که روی توکن‌های جعلی سرمایه‌گذاری نکنید و همواره به تمام نکات امنیتی قبل از ورود به معامله توجه لازم را داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد