جستجو در بیتفا
  • اظهار نظر Phong Le درمورد عکلکرد شرکت در سال گذشته
  • رشد 300 درصدی سهام MicroStrategy
  • MicroStrategy بزرگترین شرکت دارنده بیت کوین
  • اظهار نظر پایانی سایلر در مورد آینده بیت کوین
افزایش سرمایه 8 میلیارد دلاری شرکت MicroStrategy با خرید بیت کوین  

افزایش سرمایه 8 میلیارد دلاری شرکت MicroStrategy با خرید بیت کوین  

مبتدی
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
۳ دقیقه
۰
۴۵۱
توسط :
رومینا میرفتاحی

شرکت MicroStrategy در یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 6 فوریه سال 2023 خرید 850 بیت کوین به قیمت 37.2 میلیون دلار، برای سه ماهه چهارم سال را اعلام کرد. 2023 سال فوق العاده‌ای برای این شرکت بود، MicroStrategy با خرید 850 بیت کوین حدید خود، مجموع دارایی‌هایش را به 190000 بیت کوین به ارزش 8.1 میلیارد دلار رساند. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که دارایی‌های فعلی MicroStrategy بیش از ده برابر بیشتر از دارایی بزرگ‌ترین خزانه بیت‌کوین، Galaxy Digital، با 754 میلیون دلار بیت‌کوین است.

اظهار نظر Phong Le درمورد عکلکرد شرکت در سال گذشته

Phong Le رئیس و مدیر عامل MicroStrategy اظهار داشت که سال گذشته، سال فوق العاده‌ای برای شرکت MicroStrategy بوده است. این شرکت طی سال گذشته و مخصوصا در سه ماهه چهارم سال با خرید بیت کوین، مقدار سرمایه‌اش را به طور قابل توجهی بالا برد. Phong Le در این مورد چنین گفت:

"2023 سال فوق‌العاده‌ای برای MicroStrategy بود، زیرا ما به طور استراتژیک دارایی‌های بیت‌کوین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادیم و به ارزش 8 میلیارد دلاری رسیدیم. ما معتقدیم که ترکیب ساختار عملیاتی، استراتژی بیت‌کوین و تمرکز بر نوآوری فناوری فرصتی منحصر به فرد برای افزایش ارزش دارایی سهامداران ما فراهم می‌کند."

رشد 300 درصدی سهام MicroStrategy

در دسامبر سال 2020، MicroStrategy اولین شرکت سهامی عام بود که بیت کوین را برای تخصیص سرمایه خریداری کرد. از آن زمان، قیمت سهام این شرکت بیش از 300 درصد رشد کرده است، یعنی حدود سه برابر مقدار اولیه خود. این رشد چشمگیر در حالی است که سهام‌ شرکت‌های فناوری‌ مانند مایکروسافت و گوگل رشد 95 درصدی تجربه کرده‌اند.

شرکت MicroStrategy از همان زمان که شروع به خرید بیت کوین کرد تا به اکنون بیش از 300 درصد رشد داشته است

MicroStrategy بزرگترین شرکت دارنده بیت کوین

MicroStrategy در اطلاعیه اخیر، خود را بزرگترین شرکت دارنده بیت کوین معرفی کرد. از بین شرکت‌های  Galaxy Digital، Marathon Digital، Hut 8، Elon Musk’s Tesla و Coinbase که مقدار قابل توجهی از بیت کوین بازار را به خود اختصاص داده‌اند، Galaxy Digital بزرگ‌ترین خزانه بیت‌کوین محسوب می‌شود که 754 میلیون دلار بیت کوین دارد. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که دارایی‌های فعلی MicroStrategy تقریبا ده برابر بیشتر از Galaxy Digital است.

اظهار نظر پایانی سایلر در مورد آینده بیت کوین

مایکل سایلر، رئیس اجرایی MicroStrategy به آینده بیت کوین خوش بین است و معتقد است 2024 سال شکوفایی بیت کوین خواهد بود. او اظهار دارد که 15 سال آینده یک دوره با رشد منظم  و بالا برای بیت کوین است که از 15 سال گذشته بسیار متفاوت خواهد بود.

خوش بینی سایلر به آینده بیت کوین

سایلر بر این باور است که بیت کوین را نباید صرفاً به چشم یک ذخیره ارزش دید. او می‌گوید " دلیلی وجود ندارد که بیت کوین نتواند به عملکرد بهتری  نسبت به حالا و حتی 100 برابر شدن ارزشش از جایی که در حال حاضر است برسد! "

او گفت MicroStrategy در فکر ایجاد یک نرم‌افزار است و قصد دارد به خرید بیشتر بیت کوین ادامه دهد. او گفت این شرکت کار در کنار توسعه‌دهندگان بیت‌کوین در شبکه‌های لایه دو مبتنی بر بیت‌کوین، همراه با سایر شرکت‌کنندگان در اکوسیستم را ادامه می‌دهد تا درآمد شرکت را در سال‌های آینده بیش از پیش افزایش دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد