جستجو در بیتفا
  • ثبت سقف جدید قیمتی TON
  • مکانیزم احراز هویت با همکاری HunanCode
  • نگاهی به قیمت ‌تن کوین
ثبت رکورد قیمتی جدید برای تن کوین (TON)

ثبت رکورد قیمتی جدید برای تن کوین (TON)

متوسط
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بروزرسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
۳ دقیقه
۰
۲۳۳
توسط :
مبین رزمخواه

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال TON قصد دارند برای احراز هویت و تأیید کاربران خود با پلتفرم HumanCode همکاری کنند. این پلتفرم برای احراز هویت کاربران از اسکن کف دست آن‌ها استفاده می‌کند! این خبر مثل اینکه برای کاربران کریپتو بسیار خوشایند بوده و قیمت ارز دیجیتال Ton را به سقف تاریخی جدیدی رسانده است. بلاکچین TON مدام در حال پیشرفت است و در ماه‌های گذشته روند توسعه آن کاملاً مشهود و تحسین برانگیز است. این پیشرفت‌ها با توجه ویژه کاربران مواجه شد. در این مقاله به ثبت سقف جدید قیمتی TON اشاره می‌کنیم و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کنیم؛ با بیتفا همراه باشید.

 

ثبت سقف جدید قیمتی TON

بر اساس گزارش منتشر شده توسط پلتفرم خبری CryptoSlate، اعلام خبر همکاری بلاکچین TON با پلتفرم HumanCode باعث شد تا ارز دیجیتال TON به سقف جدید قیمتی دست پیدا کند. پلتفرم HumanCode با اسکن کف دست کاربران مراحل احراز هویت آن‌ها را تکمیل می‌کند. بلاکچین TON برای کاربرانی که در این فرایند شرکت کنند، ۱ میلیون توکن TON به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اسکن کف دست خود و پیوستن به این برنامه، نیازی به هیچ سخت افزار و یا مراجعه به نمایندگی، مانند چیزی که در شبکه Worldcoin مشاهده کردیم ندارید. در بخش بعدی در مورد مکانیزم احراز هویت آن صحبت خواهیم کرد.

 

مکانیزم احراز هویت با همکاری HunanCode

نرم افزار HumanCode یک اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند است که در اپ استور و گوگل پلی برای دانلود موجود است. با استفاده از این نرم افزار کاربران می‌توانند بدون نیاز به هیچ سخت افزار ویژه‌ای و تنها با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود کف دست خود را اسکن و فرایند احراز هویت را تکمیل کنند.

این نرم افزار دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالایی است و حفاظت اطلاعات کاربران را تضمین می‌کند. همچنین اعلام شده است کاربرانی که این مراحل را طی کنند، از HumanCode نیز به عنوان پاداش توکن‌های Soulbound دریافت خواهند کرد‌. البته اکنون نگرانی‌هایی در مورد حریم خصوصی کاربران در حین انجام این کار ایجاد کرده است که به احتمال زیاد در آینده با ارائه گزارش‌هایی این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. هنگام استفاده Worldcoin از سرویس اسکن عنبیه نیز چنین نگرانی‌هایی ایجاد شد که به مرور زمان با ارائه راه حل‌های جدید برطرف شد.

اعلام این همکاری باعث شد تا قیمت ارز TON سقف تاریخی جدیدی به ثبت برساند. در ادامه نگاهی به قیمت تن کوین پس از این اتفاق خواهیم داشت.

 

نگاهی به قیمت ‌تن کوین

ارز دیجیتال TON با اعلام خبر همکاری با HumanCode در ظرف یک روز ۲۰ درصد رشد را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت TON در محدوده ۶.۸ دلار قرار دارد اما این ارز توانسته بود خود را به محدوده ۷ دلار نیز برساند. در تصویر پایین نمودار قیمت ارز دیجیتال TON در تایم فریم 4 ساعته را مشاهده می‌کنید.

نمودار قیمت تن کوین

این اتفاق یک رویداد مهم و ویژه برای تن کوین به شمار می‌رود. زیرا این ارز دیجیتال اکنون توانسته کاردانو و اولانچ را از نظر ارزش بازار یا مارکت کپ پشت سر بگذارد و به نهمین ارز بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. مارکت کپ تن کوین اکنون در محدوده ۲۳ میلیارد دلار قرار دارد که رقم بسیار قابل توجهی است.

علاوه بر قیمت تن کوین، میزان فعالیت کاربران در این شبکه نیز با رشد قابل توجهی مواجه شده و تعداد کاربران روزانه آن توانسته از مرز ۴ میلیون نفر عبور کند. اگر این ارز دیجیتال بتواند خود را همچنان بالای محدوده ۶ دلار و یا حتی حمایت ۵.۸ دلار نگه دارد، می‌توان امیدوار بود که دوباره حرکت صعودی جدیدی در بازار آن آغاز شود.

از طرفی اگر تن کوین نتواند این حمایت‌ها را حفظ کند، پس از یک رشد مقطعی دوباره شرایط کم فروغ خود را ادامه خواهد داد. البته با توجه به شرایط قیمت بیت کوین و حال و هوای بازار کریپتو می‌توان امیدوار بود که ارز دیجیتال TON نیز در ادامه بتواند حرکت مثبت خود را ادامه دهد و آینده بهتری برای خود رقم بزند.


دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد